Tentilitentisch

Då var det 12 min kvar till det är dags att skriva tenta, intressant.

Det är en så kallad hemtenta, vi får alltså sitta hemma och skriva en tenta för er som sitter framför skärmen och inte är så jätteintelligenta *host*

Så nu ska jag väl vara lite smått engagerad och intresserad i några timmar, sen ska jag börja planera för färden upp till det vilda norr. Sundsvall är ju Norrland enligt alla som inte är från Norrland, jag anser det inte vara Norrland, men hey Gävle är ju också Norrland enligt många så vem bryr sig? Inte jag iallafall.

Nu plingade det till i min dator och tentan finns nu tillgänglig så kanska ska stänga ner den här jävla bloggen och vara duktig. Jag vet att ni kommer att sakna mig, får väl göra ett litet videoblogginlägg senare om tentan? Hmmm det borde jag nog göra ändå.

Kaffe modell större håller på fixas, cigg i mängder och lite böcker, så ser min dag ut, tell me all about yours? Eller gör inte det, jag är inte speciellt intresserad men jag lovar att nicka och mumla fram ett mm och ahaaaa.

Take Care!/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0