Shooting in da snow

Sitter hemma, kollar skidskytte och är duktigt trött. Sitter och är imponerad av Grenemark/Ulfbåge som kommenterar, alltid lika trevligt, nästan lika trevligt som handbollen på 4an. Claes Hellgren är ju bara för underbar, en räddning av en målvakt och han blir helt galen och tokigt upphetsad. Min favoritgrej med Hellgren är att han har alltid typ 200 fler räddningar på målvakterna än den officiella statistiken. Hur går det till? Det undrar man till man har lyssnat på en match han kommenterar.

"Skottet går utanför, upp på läktaren."
 "Ja Robert, men det var målvakten som tvingade fram den missen genom att komma ut och täcka långa hörnet för att sen täcka korta och släppa långa hörnet. Det sätter jag upp som en räddning!"

Helt underbart!

Nu ska jag snart ner på redaktionsövning och försöka vara en duktig journaliststudent. Förbereder våran lilla "grej" vilket jag ju inte kan prata om alls.

I C U when U get there, C U when U get there.

Take care!/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0