Mobil or not mobil

Vad trött jag är, min mobil är på reparation, vilket betyder att jag just nu har en telefon som har så dåligt batteri att jag kan prata i 20sek o sen slår den av sig själv, an vara bra om man pratar med extremt tråkiga människor iofs.

Ska nog inte nämna för folk när jag fått tillbaka min vanliga telefon, kan jag lägga på så fort någon tråkar ut mig och sen skylla på telefonen! Den är ganska stabil, nej vadå? jag lade inte på, det var telefonen igen....

Annars är jag sjukt stressad, hade gruppredovisning idag, tenta måndag och redaktionsövning som håller på hela nästa vecka. Jag har ett sjukt bra knäck men det kan jag ju inte berätta om här för alla i hela Sverige läser ju min blogg och då snor någon annan redaktion mitt knäck och så kan vi ju inte ha det eller hur? Men det handlar om sport, så nu lessnade alla tjejer och klickade sig vidare till Elin Kling eller Kissie, bra, dra bara. Vill ändå inte ha er här på min blogg.

Take Care!/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0