W890 Fuck

"ring" "Ring" "RING!!!!" så känns det nog för dom människor som försöker få tag på mig just nu.

Min mobil är just nu ett enda stort jävla clusterfuck, den vill inte fungera speciellt ofta. Tydligen kan den vara påslagen och jag får inte samtal och inga sms förrän jag startar om den, då går det att ringa till den igen plus att alla sms kommer samtidigt.  Den är glapp i laddaren så när man har handsfree funkar den då och då. Det känns som att den bestämmer vem jag ska få prata med eller inte, beror på vilken sida den vaknade på i morse.

Just nu är det lite som att min telefon har hoppat utför ett stup, landat på huvudet och ligger nu i respirator. Den vaknar till liv lite då och då till allas förvåning och glädje, men sen försvinner den tillbaka in i dimman igen. Snart kommer den väl att "flat lina" totalt. Hör ni mig skrika "CLEAR" här i lägenheten så vet ni ju att jag försöker rädda mobilens liv.

Det är ju så jävla fittigt irriterande.


RÄDDA MIN MOBIL!!!!!!


Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0