Twist of fate

Sitter och plitar på en uppsats som snart ska vara klar, varför kan man inte bara skjuta mig istället? Hatar att sitta och ordbajsa om ämnen som jag inte tycker är jättespännande. Det roliga är att jag ska skriva en uppsats om Internet och dess påverkan på det sociala samspelet, funderar på lyfta fram den här bloggen och förklara att utan Internet hade ni aldrig fått njuta av såna underbara och intressanta inlägg som ni nu får göra.

Min lägenhet känns ungefär som en liten fängelsehåla just nu, sitter mest inne och skriver och pluggar, försöker hinna färdigt, kommer jag nog att göra men hatar att sitta och hora med skitjävla ämnen som jag bara läser för att det inte fanns något annat att läsa under sommaren.

Ska ta mig i kragen och skriva färdigt uppsatsen nu, tror jag iallafall.

Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0