Top of the morning to ya!

Jaha då var det helg då, mycket trevligt, det kvittar ju ganska mycket under sommaren egentligen men tänkte att man kanske borde få det sagt ändå.

Jag satt med en liten fundering igår när jag kollade på friidrotten igår kväll. Så fort det handlar om grenar där någon form av löpning är inblandad så är det nästan uteslutande svarta personer som deltar, eller iallafall som vinner. Dom har ju alltid med några vita snubbar som suger balle och kommer i mål sisådär 30minuter efter att dom andra gått i mål. I USA så är svarta överrepresenterade i fängelserna........ Jag får inte ihop det, borde inte dom kunna springa från polisen?

Ja jag vet inte, det är bara så min hjärna fungerar ibland, mysterier jag tycker borde lösas.


Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0