The way we are

Det är trevligt att se att Luleå nu har seglat upp i toppen av min lista på antal besökare. Nu känns det som att det står lite mer normalt till med min statistik, Luleå etta, Stockholm två, Sundsvall tre men Kåge is still going strong på fjärde plats.

Eftersom det är så pass många läsare från Luleå har jag nu en uppmaning till alla läsare från Luleå, håll ett extra öga på min syster nu när jag inte är i stan! Detta kan låta överbeskyddande och löjligt men jag är jävligt oroad lver hennes umgängeskrets som hon har nu för tiden,

Men dom är ju så snälla och trevliga flickor tänker ni säkert nu, men ni har lika fel som alla sportjournaliset har på Aftonbladet och Expressen inför varje jävla fotbolls EM och VM. "Nu tar vi guld" Jojo. På ytan ser dom trevliga ut hennes vänner men jag vet bättre! Granskar man dom så ser man snart vilka patetiska ursäkter till människor dom är! Har inte riktigt tidd och utrymme att lista alla onda människor så här följer en snabb sammanfattning:

"Anna" som jag envisas med att kalla henne för, fortfarande för att hon heter det är en av dom farligste och tror hon numera blivit uppgraderad från fullkontaktskaratekamrat till siamesisktvilling till min syster. Hon hatar livet, hon tycker att hundvalpar är fula och borde dö, hon super en bag in box lite för ofta och terroriserar sin omgivning med sin bittra och deprimerade livssyn, hon håller även på med sån där låtsasgymnastik, yoga eller yogi eller vad det nu heter, Ondskan sipprar ur varje ven och por på henne helt enkelt. Vitaminvatten dricker hon också, mesigt och bögigt, eftersom jag tror att hon är en kille.

"Karin" som jag döpt henne till, skitbra smeknamn på en tjej som heter Karin tyckte jag är också en bitter och misslyckad individ som envisas med att tortera killar och tvinga dom till "Fiiiiilmkvällar" När det misslyckas så terroriserar hon istället min syster och tvingar henne att åka på turne med Karins fula bil. Där dricker dom kaffe och låtsas vara intresserade av varandras liv. Mycket löjligt och patetiskt, men ondskefullt.

Julia, Lisa och alla ni andra får ursäkta, nu ska jag sova, dissar er nån annan gång!


Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0