The boy is back in town

Då var man i den stora och fantastiska staden Luleå igen. Alltid lika trevligt, ingen hemma iofs, alla drog när dom hörde att jag skulle vara hemma men det får man väl leva med. Det klagas som fan på att jag ar stavfel i min blogg, jag är medveten om detta men det blir ofta så när jag slänger in inlägg på nätterna för då orkar jag inte alltid kolla stavning och sån skit, ser förjävligt ut men det får ni helt enkelt leva med era gnälliga jävlar.

Sen har vi ju Karin, den cp störda människan med den fula bilen ni vet? Hon klagade på att jag stavar hennes namn K stället för C men stavar själv sitt namn Cääärin, klicka på hennes länk  kommentarerna så får ni se. Karin, du kommer alltid att hete Karin i min blogg, hade du haft en snyggare bil så kanske, plus att du har stora fötter också.

Förutom det å blir et nte så jävla mycket action, blir sällan det i en stad där ingenting händer ch dom flesta är inavlade,inflyttade idioter från tornedalen. Min far är därifrån, hävdar iaf jag och mina syskon, han hävdar motsatsen så vi får nog forska vidare i detta känsliga ämne, återkommer med besked.

Out! 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej jonne, kan du logga in på msn nån dag, vill prata med dig. Kram Madde

2009-10-02 @ 19:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0