That's like.......sooo hot

Har kommit fram till att jag inte fattar mig på vissa saker här i världen.... Det intressanta i att förlänga ord har jag helt missat..... Alla borde ju fatta att det heter rowhsa och inte rosa, det heter ju tieeep och inte typ, det är jävligt fascinerande med allt man hittar i bloggar....

Varför i hela helvete ska man förlänga ord?? Jag hatade alla dessa jävla förkortningarna som finns, OMG, LOL och så vidare. Nu har man istället tyckt att det är en jävligt bra idé att lägga till en jävla massa bokstäver så att man inte fattar nånting överhuvudtaget. Det heter jah och inte jag tydligen...... Enligt denna logik borde ju du heta dy, fart borde heta farm eller nåt annat jävligt dumt, man lägger på en jävla nonsens bokstav tydligen..... Jävligt vettigt, om man tycker invandrare har svårt med svenskan så borde man kanske granska alla jävla idioter som är svenskar och därför inte har någon som helst ursäkt för detta.

Bästa uttrycket någonsin: Ahhh vänta, jag ska bara ta på mig ett careface först...... *snap* Ägd!

Jooo du det går framåt i världen, om detta är den ungdom som ska ärva jorden så är det ju bara att skita i källsortering, släppa ut så jävla mycket CO2 vi bara kan och inte ge dom nån jävla planet, dom skulle bara sabba den ännu mera!

Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0