Standstill at Eniro

Fan vad jävla lite som måste bli gjort på Eniro i Luleå ändå alltså. Har typ 1346483092 träffar på min blogg från denna arbetsplats. Intressant att se hur mycket tid som egentligen skulle kunna tillbringas med att hjälpa kunder men istället tillbringas på min blogg. Tror fan att det kostar 3000 kr i sekunden att ringa dit när dom inte har en käft som jobbar på det där stället.

Sen är det ju så jävla vettigt med Eniro också, kostar som sagt runt 3000kr i sekunden, fan om jag nånsin hamnar i ett läge där jag MÅSTE ha ett nummer så kommer jag ju inte att gå in på hitta.se på mobilen, jag kommer ju att ringa till en plats där det sitter några klåpare som kommer att leta ett jävla nummer i två timmar och det kommer att kosta mig tre miljoner istället. Om det blir så att jag måste ha ett nummer nånstans så är det fan billigare att köpa en laptop, teckna sig på ett mobilt bredband och sen gå in på företagets hemsida. Men alla har ju sina egna små vägar som dom väljer att vandra.

Så om du nånsin vinner drömvinsten på lotto och känner dig lite wild and crazy så kan du ju ringa Eniro och fråga efter ett nummer, det kan säkert vara spännande, men tror nog att det kan bli billigare att ta en taxi från platsen där du står än att ringa dit och be om vägen, bara ett tips. Hittar du inte ett specifikt nummer, så är det nog biliigare att testa alla telefonnummer i hela Sverige skulle jag tro.


(Ring till oss!, vi kommer bara att kosta dig din ekonomi, ditt hem och din bil. Det är snabbare än att hålla på med sånt svammel som att spela bort pengarna, ge oss tio minuter istället så är du totalt ruinerad efteråt, det LOVAR vi!)


Out!

Kommentarer
Postat av: L

annars så kan man ju skicka sms till eniro och allt det där om du inte tänkt på det? här har du lite nr:

118118, 118100, 118222 m.fl

2009-08-18 @ 01:41:59
Postat av: J

JAAA! Skicka sms till oss! Så svarar vi med nåt nonsensdravel, Per Johansson, sökte du sture perttersson? sen har man snabbt förbrukat sina slantar där också! Allt är en konspiration!

2009-08-18 @ 08:14:39
URL: http://antidetmesta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0