So am I still waiting

Idag är en sån dag, jag bara känner för att ta med mig ett baseballträ ut på stan och bara ta hand om alla störande individer jag råkar springa på. Alla dessa jävla idioter som springer runt och tror att dom är så jävla balla fast dom bara är så cpstörda och jävligt irriterande.

Jag ska snart bege mig till Stubo, den underbara bostadsförmedlingen som envisas med att dom har skickat en hyreskontrakt till mig och dom kan inte förstå varför jag inte har skickat tillbaka ett påskrivet kontrakt, bara ett litet problem där, jag har aldrig fått någon kontrakt att skriva på!!!!!! Så nu måste jag bege mig dit och skriva på kontraktet på plats bara för att det tydligen är alldeles för svårt att posta ett brev, som skulle postats för en vecka sen, jag blir så jävla trött.

Nåja, har ju till den sista på mig att förlänga men det är ändå förbannat störande, jag blir så jävla less på sån skit. Tycker att man bara borde lina upp dom på en bro och knuff,knuff,knuff SPLASCH!

Out!

Kan mycket väl vara så att nästa inlägg som publiceras inte är skrivet av mig utan av min cpstörda syster och hennes utvecklingsstörda kamrat "Anna". Dom har tjatat som fan om att få gästblogga och det kan jag ju förstå eftersom den här bloggen är så jävla grym, så kanske tillåter dom att få sola sig i min glans för en kort stund.


Out! Out! Out! Out!

Kommentarer
Postat av: Linda

Svar: ja, inte fan dög mitt mycket genomtänkta och välgjorda inlägg jag publicerade i din blogg. Det inlägget som praktiskt taget hade rubriken "det är lugnt, jag är bara lite ironisk" Nänä det dög inte minsann.

2009-08-12 @ 18:34:58
URL: http://hamren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0