Niggerballs

Detär en rolig debatt tycker jag, man får inte säga negerbollar!!! Det kan vara känsligt, det kan det nog i och för sig vara för några hyperkänsliga individer men är det verkligen där vi borde börja?

Vi tycker att det är yttrandefrihet att publicera bilder på muhammed med en bomb i turbanen, det är humor och inget man ska ta på allvar... Hmm att pissa på en världsreligion och dess utövare känns som aniiiiingen större övertramp än att kalla ett bakverk för negerboll men jag vet inte... Gulsot känns också lite rasitiskt mot asiater om du frågar mig, vitsippa borde det faktiskt inte heller få heta, jag känner att jag tar fett illa upp av det.

Nä nu ska jag gå och fundera vidare på detta enorma problem..



Varför i hela helvete ska den kallas chokladboll förresten?
Det är väl för fan inte choklad i receptet! Kakao, men fan ingen choklad!


Out!

Kommentarer
Postat av: Syster

Ta inte mina idéer!! >:@

2009-08-06 @ 15:59:46
Postat av: Renée

http://reneesmedhult.blogg.se/2009/august/bloggkedjan.html



Kolla in bloggkedjan - ett bra sätt för oss småbloggar att synas lite mer :)

2009-08-06 @ 16:24:56
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men varför ska choklad kallas choklad då?

Choklad innehåller ju ingen choklad, det innehåller kakao!

2009-08-06 @ 22:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0