New names

Sisådärja!

Nu har dödslistan fått några nya namn, var trött som ett as igår och lyckades somna, vaknar helt plötsligt av att telefonen ringer. Det var tydligen en viss liten individ som kom på att det klart att man måste ringa och "kolla läget" och det är ju alltid jävligt uppskattat. Sen tog det ett hyfsat tag innan jag kunde somna om, lyckades till sist göra det och vaknar halv åtta av att en annan kompis ringer och "kollar läget". Jaaa ni, stackars människor vad ni kommer att få springa när jag har lyckats få tag på min stridsvagn som jag önskat mig varje jul sen jag var en liten grabb.

Det var lite som Stewie i Family Guy, jag hade planer på världsherravälde redan som väldigt liten och de planerna har ju inte avtagit med åren, tvärtom om man säger så. Så nu jävlar! Varför ringer ingen och "kollar läget" på normala tider? Helvete, måste nog skaffa nya vänner som har rosa skjorta och jobb och som endast ringer för att planera nästa middagsbjudning.

Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0