Just a test

Jag har precis installerat ett statistikprogram på min blogg. Blev nyfiken på var alla ni som läser den kommer ifrån och resultaten blev väl minst sagt förvånande om man säger så... Nu är det ju bara baserat på gårdagen än så länge men om det stämmer så är jag fett stor i Kåge, fråga mig inte vart det ligger eller varför. Örnsköldsvik och Luleå.

Sen är det lite spritt mellan Stockholm, Härnösand, Sundsvall och Gävle. Men det är lite intressant.

Nu tänkte jag testa hur pass intresserade ni människor egentligen är av den här bloggen. Jag ligger rätt stabilt i läsarantal nu men är sugen på att få uppp det och orkar inte hålla på komentera andras bloggar eller försöka promota min blogg, har aldrig gjort det och kommer nog inte heller att göra det. Så nu tycker jag att alla ni som läser min blogg, skicka länken nedan till alla på er msn lista så får vi se hur många läsare vi kan komma upp i. Det är lite horigt men intressant att se hur många av er som faktiskt skulle göra det, plus att jag har ju som mål att slå ut blondinbella från bloggtoppen.

http://antidetmesta.blogg.se

Skicka och se vad som händer!

Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0