It's a rainy day, halleluljah

Det regnar som ett motherfucker idag, det är inte bra för jag måste handla. Jag har suttit och väntat på att det ska sluta regna men det verkar inte som att jag och vädret riktigt kommer överens idag. Ska fan skicka en lönnmördare på vädret, iallafall regnigt väder borde utplånas från jordens yta. Jag hatar för varma dagar och jag hatar regn när jag måste gå ut. Hmmm kan bli komplicerat det här.....

Har ju som sagt installerat mitt lilla SÄPO statistik program och blir förvånad, det är folk från Gällivare till Malmö som är inne på min blogg, men inte en jävel lämnar en kommentar.Hade jag inte haft besöksräknare hade jag utgått från att den här bloggen är helt jävla död och stängt ner skiten. Nu tycker jag minsann att ni borde lämna en liten rad och iallafall berätta vad ni heter, var ni bor och hur gamla ni är så jag kan få reda ppå vilken målgrupp jag egentligen når med den här jävla skitbloggen!

DO IT!

Out!

Kommentarer
Postat av: anna"

Du är ju väl bekant med mina spion/lönnmördartalanger. Nu vill jag även passa på att påminna dig om att jag även frilansar. Jag är om mångt och mycket hemskt mångfascetterad/mångfacetterad (det där ordet blir bara underligare ju mer jag ser på det). Nu känner jag att jag möjligen hamnade i periferin. Hur som, säg bara till.

2009-08-16 @ 17:38:17
Postat av: Patricia

Patricia, 19 bor i Gävle:)

2009-08-16 @ 17:42:44
Postat av: anna"

& bara för att p.o.ä.g.t.e.r.a hur sjukt effektiv jag är på jobbet så tog det mig ungefär 50 samtal att skriva föregående, hehe.

2009-08-16 @ 17:42:52
Postat av: Carin

Mollgan alias Carin här, med den fula bilen.

Och du kan ju sluta stava mitt namn fel också, thanks.

2009-08-16 @ 20:35:25
URL: http://carinavnorrland.blogspot.com
Postat av: Lisa

Eftersom så få människor har lytt din uppmaning får jag väl höja antalet presentationer till 4 då. Lisa, 19 år gammal, bor i Luleå.

2009-08-20 @ 15:01:29
Postat av: dinmamma

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha , (:

idiot , remember me ? (; ehe.

2009-11-26 @ 20:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0