I'm getting old

Sitter här och har en lite sömnlös natt, som vanligt innan jag ska någonstans. Det är fan helt sjukt, har jag en resa dagen efter så kan jag itne sova, även om det är en kortare resa eller en resa jag ofta gör. Jag ska inte cykla till mount everest eller segla jorden tunr, jag ska åka hem till morsan och farsan men men that's me.

Sitter och kollar på Macgyver och inser hur gammal jag börjar bli, han var cool när jag var liten, fatta den jävla grejen? Han var asball och alla ville vara som honom. Det är fan riktigt illa, jag har börjat komma påg själv att gnälla på ungdomar..... Det gör ju för fabra gamlingar... "Nutiden ungdom" jo jag tackar, det är bara att skaffa en rullator och boka plats på ålderdomshemmet dör man kan förtvina, bortglömd av världen och vänta på sin död.

Nu ska jag nog gå och vänta på morgontidningen, det gjorde alltid farfar. Han klev upp, gjorde kaffe och väntade på tidningen, den kom ju inte förrän 5! Shiiit.


Faaaan vad cool! En penna och ett gem sen kunde han göra en bomb!

Out!

Kommentarer
Postat av: Linda

inte, runt, på, fan, bara, där

2009-08-18 @ 22:10:45
URL: http://hamren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0