GAAAHHHH

Varför måste pensionärsjävlarna gå med 2meters avstånd mellan varandra på alla gång och cykelbanor??? Var på väg hem idag efter att ha handlat, cyklade med kassar vilket betyder att man inte har speciellt bra styrförmåga vid låga hastigheter och fyra!!!!!!!!!! gånger så kom små trevliga och söta små gubbar och gummor vandrades med varandra. Dom var strategiskt utplacerade och ALLA gick med ett avstånd som gjorde att det inte gick att komma runt dom eller mellan dom! Satan vad irriterande! Precis när jag tagit mig förbi dessa hinder, med fara för mitt och deras liv bör tilläggas så hade jag äntligen börjat få upp farten och DÅ! Då står det en riktig jävla jubelidiot mitt i vägen och smsar!!!! Jävla dåre, långt hår, skägg och keps såg ut som ett riktigt jävla miffo, helt obekymrat stod han där och skrev förmodligen sitt livs historia så jävla lång tid som det tog!!!

Satan skulle egentligen ha kört över honom och sen tittat tillbaka med förvånad min: "Nämen! Stod du där och messade, var ju en skitdum idé av dig din jävla superdåre". Sen skulle jag ha sprutat lite grus i hans buskiga skägg och glatt cyklat därifrån nynnandes på: "Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram" Inte en dåre i skägg och keps iallafall!


Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0