Extreme house destroyer

Sitter och kollar på Extreme Home Makeover och funderar lite runt det där- Huset odm bygger är ju givetvis assnyggt och riktigt jävla coolt men om familjen har en 3åring och en 5åring så bygger dom rum anpassade för barn i den åldern typ ett prinsess rum och ett piratrum. Jävligt sött nu, inte så jävla sött när dom har blivit 13 och 15 eller? Tänk er själva, du tar hem en brud, hon gillar dig, du gillar henne och sen kommer kommentaren:

"Hey baby, vill du hänga med till mitt piratskepp och hångla lite, du kan få vara kanonkulan i min kanon?"
Ehhhhh skulle nog tro att det inte är så jävla gulligt då. Det känns bara som helt jävla idiotiskt och som att familjen måste bygga nya jävla rum när ungen blir lite äldre. Slöseri med tid och pengar och ganska kvalificerat vansinne om ni frågar mig.

Ska det vara så jävla svårt? Bygg ett schysst hus men ge fan i att bygga in ett sagoland, racingbanor och piratskepp så kan ungen bo i det rummet till han eller hon flyttar hemifrån!.

Varför måste det alltid vara 30min varje avsnitt när folk sitter och lipar hela jävla tiden? Okej dom som får ett fett hus om dom gråter, självklart. Men här börjar typ killen som levererar spik att gråta för att han är såååå tacksam för att han får hjälpa till.

Cp


(Nu på DVD, se när snickarna gråter som små barn, hela tiden! Flera timmar med tårar, nu i speciell samlarutgåva!)

Out!

Kommentarer
Postat av: Syster

My life be like oooh aaaah ooooh :D höhö

2009-08-04 @ 13:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0