Dressed up, to fuck up

Det var en text jag såg på en tshirt alldeles nyss när jag vandrade runt på stan helt planlöst utan något som helst mål. När jag såg den texten så slog det mig, borde inte det varastandraduniformen för alla killar som går ut på fredag och lördag kvällar?

Jag menar 99,99% av alla killar super sig för fulla, hamnar i slagsmål, raggar upp den fulaste brudenn på stället, är otrogen mot sin flickvän eller får åka hem igen, ensam efter en totalt misslyckad raggningsrunda. Ofta inträffar flera av ovan nämnda saker för en och samma kille, ibland alla.

Så istället borde man införa npgon sådan uniform så att det inte råder några missförstånd så att säga.....

Bara en tanke.....


Out!

Kommentarer
Postat av: Renée

sv: du får göra den du också :D

2009-08-06 @ 16:35:34
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0